سینمای خانگی من

درباره ی فیلم ها و همه ی رویاهای سینمایی

سینمای خانگی من

درباره ی فیلم ها و همه ی رویاهای سینمایی

دانلود

برای این قسمتِ "سکانس"، بخشی از فیلمِ بامزه ی پیتر جکسن، "زنده ی مُرده"( یا با عنوان اصلیِ "مُرده مغز" ) را انتخاب کرده ام که سومین فیلمِ بلند این مردِ همه کاره ی نیوزلندی ست. کسی که با فیلم اولش "ذائقه ی بد" که با بازی دوستان و اطرافیانش بدون گرفتن دستمزد و با کمترین هزینه ی ممکن، در آخرِ هفته ها ساخته شد، خیزی بلند برداشت و در نهایت هم مرزهای سینما را درنوردید.


لینک دانلود ( حجم: 11 مگابایت )


این فیلم که نگاهی هجوگونه به سینمای ترسناک دارد، تا دلتان بخواهد پُر است از لحظات مهوع و به قول خودمان حال بهم زن که یکی از این لحظاتِ چندش آور را در این "سکانس" خواهید دید. امیدوارم وقتِ دیدنِ این صحنه، مشغولِ خوردن نباشید!

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین رازی زاده یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 10:23

سلام
تیکه غذا خوردن مرده جالب بد
خوشمزه غذا میخورد
اونجایی که اون زنه از میز بلند میشد که حالش به هم خورده بود من هم چند در صد حالم به هم خورد ک در نوع خودش بی سابقست

سلام
من اتمام حجت کرده بودم!

بهنام دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 20:04 http://gomaseman.blogfa.com

با سلام
با احترام دعوتید به خوانش شعرهای «بیراهه ها»، «برای هملت» و «برای امیرکبیر» و نقد آن ها.
با تشکر

سلام و ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد