سینمای خانگی من

درباره ی فیلم ها و همه ی رویاهای سینمایی

سینمای خانگی من

درباره ی فیلم ها و همه ی رویاهای سینمایی

دانلود

سال ها پیش، شاید چیزی حدود هشت یا نه سال پیش، زمانی که هنوز مغازه های کرایه ی ویدئو و سی دی، فیلم کرایه می دادند و البته هنوز فرمت دی وی دی باب نشده بود و اینهمه فیلم با بهترین کیفیت و راحت ترین شکل ممکن در دسترس نبود، من همه ی فیلم های مغازه را کرایه می کردم و می دیدم؛ از فیلم های هندی بگیرید ( اینکه خواستم "از فیلم های هندی بگیرید"، قصدم تحقیر این فیلم ها نبود. ضمن اینکه بینشان فیلم های خوبی مثل "بارانی"، "چشم" و چند فیلم دیگر هم پیدا کردم که عالی بودند و مزه شان هنوزم زیر زبانم است ) تا فیلم های آمریکایی دوبله شده با بدترین کیفیت و بیشترین سانسور ممکن. طبیعتاً فیلم های ایرانی را هم می دیدم، از همه نوعش. فیلم ها از دهه ی شصت شروع می شد و همینطور می آمدم جلو. در بین آنها، فیلم ویدئویی و ناشناسی بود به اسم "کلاغ قرمز". یک عده جوان دور هم جمع شده بودند و فیلم را ساخته بودند که در قسمتِ نام کارگردان نوشته شده بود: کار گروهی. داستانش حکایت چند جوان بود که به یک ویلای ییلاقی می روند و در آنجا یک جانی بی رحم می افتد به جانشان. در واقع همان سبک فیلم های ترسناک بر محوریت چند جوان الکی خوش که دچار بلا می شوند.

 

لینک دانلود

 

درباره ی کلّیت فیلم حرفی ندارم که بسیار ضعیف بود و  تقلید خام دستانه ای از ژانر ترسناک. اما یک سکانس جالب داشت که می خواست ترس و وحشت را به بیننده منتقل کند و البته به نظرم خوب هم از پس این کار برمی آمد. همان وقت که فیلم را دیدم، این سکانس را جدا کردم. فکر نمی کنم کسی این فیلم را دیده باشد. دیدن این سکانس خالی از لطف نخواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد