سینمای خانگی من

درباره ی فیلم ها و همه ی رویاهای سینمایی

سینمای خانگی من

درباره ی فیلم ها و همه ی رویاهای سینمایی

فیلم های پیشنهادی تیر ۹۱

ـ در بروژ ( In Bruges ) / کارگردان: مارتین مک دانا

ـ غیرقابل تصور ( Unthinkable ) / کارگردان: گرگور جردن

ـ یک اتفاق مبارک (A Happy Event / Un heureux événement ) / کارگردان: رمی بزانسون

ـ یک مهاجر خوش قیافه و صادق، علاقه دارد با یک خانم هموطن باکره ازدواج کند  

 ( Bello, onesto, emigrato Australia sposerebbe compaesana illibata )/ کارگردان: لوئیجی زامپا

ـ کد منبع ( Source Code ) / کارگردان: دانکن جونز

ـ قلب های مهربان و تاج ها  ( Kind Hearts and Coronets ) / کارگردان: رابرت هامر

ـ خوابم می آد/ کارگردان: رضا عطاران

ـ در تاریکی ( In Darkness ) / کارگردان: اگنی یژکا هولاند

ـ همه حالشان خوب است   / ( Everybody's Fine )کارگردان: کرک جونز

ـ مرد عوضی ( The Wrong Man ) / کارگردان: آلفرد هیچکاک

نظرات 2 + ارسال نظر
امین یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 16:02

سلام!
بسیاری از فیلمهایی که دربارشان یادداشت مینویسید یا پیشنهاد میدهید، فیلمهای کم یا بی نام و نشانی اند که به سختی بتوان اثری ازشان یافت!
چطور این فیلمها را تهیه میکنید؟ ما چطور باید اینکار را بکنیم؟ چون من هم همین مشکل را درباره بعضی فیلمهای دیگری که دوست دارم ببینم، دارم!
ممنون!

سلام
معمولاً جوینده، یابنده است. خیلی از فیلم ها را که می شناسم و دنبالشان می روم، بعضی ها را هم که اتفاقی می گیرم و شناختی ازشان ندارم. اما در نهایت مهم این است که از چه منبعی برای رسیدن به فیلم ها استفاده کنید. من منبع پرقدرتی دارم که اکثر فیلم ها را از آنجا تهیه می کنم. اگر ساکن تهران هستید یا رفت و آمد دارید، می توانم آدرسش را بهتان بدهم.

امین دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 05:52

ممنون از پاسختان! لطف میکنید[گر آدرس را بدهید]!

میدان انقلاب - خیابان کارگر - نرسیده به کوچه ی نصرت - کوچه ی بهروزی. این کوچه ی بهروزی، کوچه ای تنگ و باریک است که همان ابتدایش، یک مغازه ی کوچک با دری کشویی و شیشه ای قرار دارد. مکان مورد نظر، آنجاست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد