سینمای خانگی من

درباره ی فیلم ها و همه ی رویاهای سینمایی

سینمای خانگی من

درباره ی فیلم ها و همه ی رویاهای سینمایی

دانلود

بالاخره بعد از کش و قوس فراوان، تصمیم بر این شد تا از این به بعد، هر چند وقت یکبار، سکانسی، نمایی یا قسمتی برگزیده از یک فیلم را برای دانلود قرار دهم. علت "کش و قوس" برمی گشت به سرعت اینترنت و حجم محدودی که سایت پیکوفایل برای آپلود کردن ویدئوها در نظر گرفته بود. سایت های مختلفی آزمایش شد تا در نهایت، رسیدم به Rodfile.com. هم آپلود کردن در این سایت آسان است و هم دانلود کردن. در ضمن سعی ام بر این است به خاطر سرعت پایین اینترنت و ملاحظات دیگر، حتی الامکان از ویدئوهایی با حجم پایین استفاده کنم تا کار برای هر دو طرف، یعنی من و شما، راحت باشد. اگر کسی با دانلود کردن ویدئوها مشکل داشت و یا برای بهتر شدنِ ایده ای که ریخته ام، پیشنهادی داشت، خوشحال می شوم بشنوم. پس قسمت جدیدِ "سینمای خانگی من" را آغاز می کنم. اولین ویدئوی این بخش جدید، مربوط می شود به فیلم "جزیره ی دکتر مورو" ساخته ی جان فرانکن هایمر:

لینک دانلود

 فیلمی ضعیف که اهمیت چندانی در بین ساخته های فرانکن هایمر ندارد. پس چرا با این فیلم ضعیف شروع کردم؟ به خاطر تیتراژ آغازین فوق العاده اش؛ ریتم تند و هیجان انگیز موسیقی و تصاویری که چکیده ی موضوع فیلم را در خود جای داده و حتی نوع فونتِ حروف و تغییرشکل دادنشان که ربطی مستقیم به داستان فیلم پیدا می کند، باعث شده این تیتراژ به یکی از بهترین آغازهایی که برای فیلم ها ساخته اند، تبدیل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد