سینمای خانگی من

درباره ی فیلم ها و همه ی رویاهای سینمایی

سینمای خانگی من

درباره ی فیلم ها و همه ی رویاهای سینمایی

The Hangover Part II

نام فیلم: خماری 2

بازیگران: برادلی کوپر – زاچ گالیفیاناکیس – اد هلمز

نویسندگان: کریگ مزین – اسکات آرمسترانگ – تاد فیلیپز

کارگردان: تاد فیلیپز

102 دقیقه؛ محصول آمریکا؛ سال 2011

 

"ما هیچی یادمون نیست"

 

خلاصه ی داستان: سه دوست، در اتاقی بهم ریخته در بانکوک از خواب بیدار می شوند و یادشان نمی آید چطور و چرا آنجا هستند و چه بر آنها گذشته ...

 

یادداشت: فکر نمی کنم فیلم برتری خاصی نسبت به قسمت اولش داشته باشد و تکرار همان نکات و جزئیاتی ست که در قسمت اول به شکل بهتری به آن پرداخته شده بود. شاید بهترین نکته، استفاده از موضوع رفتن مکرر برق در تایلند است که در انتهای داستان به خوبی به نتیجه می رسد و البته ایده ی عکس هایی که در تیتراژ پایانی می بینیم و نشاندهنده ی کارهایی ست که آن چند نفر در عالم خماری انجام داده اند که البته ایده ای ست مربوط به قسمت اول فیلم و چیز جدیدی هم نیست. فکر می کنم شوخی های گاه بی مورد اثر که اکثرشان را شوخی های جنسی تشکیل داده اند، از قدرت کار کاسته و باعث شده با فیلم چندان خوبی مواجه نباشیم. در ضمن نوع نگاه سازندگان به شهری مثل بانکوک یا کشوری مثل تایلند، همان نگاه بعضاً تحقیرآمیزی ست که در سینمای آمریکا نمونه اش را در رابطه با کشورهای دیگر، شاهد بوده ایم و هر چند در پایان، یکی از شخصیت ها از میهمانان عروسی به خاطر مهمان نوازیشان تشکر می کند و ابراز خوشحالی می کند که به این کشور آمده، چیزی از نوع نگاه سازندگان اثر به آن محیط نمی کاهد و نمی تواند جبرانش کند. 



 (( ما دیشب خودمون نبودیم ... ))


ستاره ها: 


از دوستان عزیزی که قصد دارند از این یادداشت در سایت و یا وبلاگشان استفاده کنند تقاضا دارم نام این وبلاگ را به عنوان منبع ذکر نمایند.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 27 آبان 1390 ساعت 00:10

بذار کنکورم رو بدم... انقد فیلم می بینم که بترکم... خدا می دونه که چه قد حسودیم میشه

چقدر دیدن مهم نیست، چطور دیدن مهم است.

محیا دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 03:17 http://missmahya.persianblog.ir

ببخشین فیلم هندی هم معرفی میکنین؟
میخوام ببینم کسی توانایی این رو داره که فیلم هندی معذفی کنه؟
یا انطور بگم
فیلم هندی ای وجود داره که بشه معرفیش کرد؟

اتفاقا وجود دارد. از فیلم های فیلمساز بزرگی مثل ساتیا جیت رای تا کارهای متاخرتری مانند ( چشم ها ) با بازی آمیتاب باچان و یا فیلم فوق العاده ی (بارانی ) با بازی آجی دیوگان که می توانید هر دوی این فیلم ها را از مراکز مجاز خرید فیلم، تهیه نمایید و البته فیلم های دیگری که کم هم نیستند. آنقدرها هم دست کم نگیرید لطفا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد