سینمای خانگی من

درباره ی فیلم ها و همه ی رویاهای سینمایی

سینمای خانگی من

درباره ی فیلم ها و همه ی رویاهای سینمایی

دانلود

"اسلیور" فیلم مهجور و البته ضعیفی ست با بازی شارون استون و ویلیام بالدوین به کارگردانی فیلیپ نویس، کارگردانی که اخیراً فیلم "سالت" را از او دیدیم. بخشی که برای دانلود گذاشته ام، مربوط می شود به تیتراژ آغازین فیلم.

 

لینک دانلود ( حجم: 30 مگابایت )

 

نکته ی قابل توجه این تیتراژ، موسیقی فوق العاده تکان دهنده ی هوارد شُور از بزرگان موسیقی ست که با ریتم جذاب و وهم انگیزش، تماشاگر را از همان ابتدا وارد فضای داستان می کند. به نظرم دیدنِ این تیتراژ به همراهِ موسیقی شاهکارش، خالی از لطف نخواهد بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین رازی زاده جمعه 26 آبان 1391 ساعت 18:19

دانلود کردم
هم سرعت سرور خراب بود
هم اینکه خودتیتراژ چیز دندون گیری نبود.
بازم از این کارا بکن
بای

فکر می کنم مشکل از سرعت اینترنتِ شما باشد چون امتحان که کردم، سرعت بسیار هم خوب بود و مشکلی نداشت. و اینکه غرض من از این "سکانس" بیشتر شنیدنِ موسیقی هوارد شور بزرگ بود. ممنون از پیگیری شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد