سینمای خانگی من

درباره ی فیلم ها و همه ی رویاهای سینمایی

سینمای خانگی من

درباره ی فیلم ها و همه ی رویاهای سینمایی

دانلود

برای این "سکانس" تکّه ی کوتاه و بی نظیری از شاهکارِ ژاک تاتی، "ترافیک" را در نظر گرفته ام. قبلاً یادداشتی بر این فیلمِ فوق العاده، نوشته بودم ( در اینجا ) و توضیح داده بودم که با یک کمدیِ شدیداً مدرن و خاص طرف هستید. هر لحظه ی این اثرِ زیبا و انسانی، پُر است از جزئیات و ایده های حیرت انگیز.

         

لینک دانلود ( حجم: 6 مگابایت )


این "سکانس"، به یکی از همین ایده های حیرت انگیز اختصاص دارد که آنقدر ظریف است که آدم به ذهنِ خلاقِ تاتی، حسودی اش می شود. او در این فیلم، آدم هایی را که با دستِ خودشان، خودشان را در چنبره ی مدرنیته گرفتار کرده اند، به بازی می گیرد. در این تکّه ای که انتخاب کرده ام، عده ای مشغولِ طراحیِ نمایشگاهِ ماشین برای برگزاری اش در چند روزِ آینده هستند. نگاه کنید که چطور ژاک تاتی، حرکتِ این مردها بینِ نخ هایی که قرار است بعداً فواصلِ بین غرفه های ماشین باشند را با نگاهی طنازانه و ریزبین به نمایش می گذارد. خلاقیت یعنی این!

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین رازی زاده دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 18:50

دانلودیدم

hossein razizadeh سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 18:06

بازم سلام
آقا نمیدونم چرا اما تاحالا چندین بار این کلیپ چند ثانیه ای رو دیدم وهمیشه هم خندیدم.
نکته ای رو ک راجع ب خلاقیت گفتی رو کاملا قبول دارم.

سلام
خیلی خوب است که شما را به خنده واداشته. فیلمِ نبوغ آمیزی ست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد