سینمای خانگی من

درباره ی فیلم ها و همه ی رویاهای سینمایی

سینمای خانگی من

درباره ی فیلم ها و همه ی رویاهای سینمایی

دانلود

شاید اصلاً لزومی نداشته باشد قسمتی که برای این "سکانس" در نظر گرفته ام را معرفی کنم. مخصوصاً برای کسانی که رابطه ی نزدیکتری با سینما دارند، دیدنِ این فیلم و پی بردن به نامِ کارگردانش، همانقدر بدیهی ست که مثلاً بخواهند پدرشان را از فاصله ی سه متری تشخیص بدهند!

 

لینک دانلود ( حجم: 10 مگابایت )

 

دقت کنید که کارگردان چطور ما را به صحنه ی جنایت راهنمایی می کند، چطور بین همه ی خانه هایی که هر چیزی ممکن است در آنها اتفاق بیفتد، همانی را انتخاب می کند که باید انتخاب کند و چطور درست در لحظه ای وارد صحنه می شود که قاتل گریخته که این را از تکان خوردن آویزهای درِ خروجی می توانیم بفهمیم. حالا حتی اگر باز هم متوجه نشده اید که چه کسی فیلم را ساخته، کافی ست در نمایی که از    پلّه های خیابان می بینیم، به شخصی که آن بالا، از جلوی دوربین می گذرد، بیشتر دقت کنید!


پی نوشت: فکر می کردم شاید جالب باشد اگر اسم فیلم را نیاورم و با نشانه هایی که گذاشته ام، دوستان خودشان حدس بزنند درباره ی کدام کارگردان یا فیلم حرف می زنم، اما انگار این کار به مذاق برخی دوستان خوش نیامد و آن ها می خواستند دقیقاً بدانند چه چیزی را قرار است دانلود کنند. پس این هم مشخصات این فیلم: "اعتراف می کنم" ساخته ی آلفرد هیچکاک.

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 13:49

اسم فیلم رو بنویسید که حداقل بدانیم چی داریم دانلود میکنیم

چَشم!

Omid چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 20:36

آقا ممنونتم

سره فرصت فردا کل بلاگت رو میخونم جذبش شدم

مرسی

ممنون از شما.

حسین رازی زاده شنبه 30 دی 1391 ساعت 07:47 http://naghde7.blogfa.com

هیچکاک . . . همیشه همونی که مسعود جون میگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد